mandag 17. august 2009

Flodhesttiden del 2

Viser til mitt forrige innlegg om flodhesttiden HER.

Det har dessverre ikke gitt ønsket resultat - ennå. Men det kommer. I mellomtiden prøver jeg å finne ut hvilket politisk parti jeg skal gi min stemme nå i høst, og det skjer etter elimineringsmetoden. Det som foreløpig er helt sikkert er at det ikke blir denne dama:



Ellers er jeg full av pågangsmot etter en dag på jobb med nye elever. Jeg gleder meg masse til å bli bedre kjent med dem, og til å komme litt bedre igang. Har lagd nye gode planer for eget liv og hvordan bli et skikkelig menneske, i påvente av at flodhesttiden skal gå mer over i dvergflodhesttid...

Annelis planer for å bli et skikkelig menneske innebærer:
  • stå opp når klokka ringer (*grøss*)
  • reise til jobb med god tidsmargin (dvs. ikke bli rasende over at alle andre mener det er viktig å overholde fartsgrensa)
  • jobbe effektivt og systematisk (dvs. ikke på internett før jobb er ferdig, ikke bare bittelitt engang...)
  • ikke gå ut med vått hår (tror det ikke helt bra, uten at jeg vet helt hvorfor...?)
  • planlegge sunne middager med riktig sammensatt næringsinnhold etter 25-25-50 - 50 er grønnsaker
  • ikke holde kjøleskapsdøra lenge åpen
  • se mer på tv og være sosial og drive med passende håndarbeid (ehm... altså... jo, sjalet til Aud)

Bare vent, plutselig er jeg skikkelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar