mandag 1. juni 2009

Bravo Line!

BRA Line, BRA BRA BRA!


Dette begynner å ta form (og jammen nærmer vi oss hundre treff og... det er vel noe som absolutt bør feires i kommende champagnelunsj!) At hundetrening fra Svinndal på noen måte IKKE skulle være interessant stilller jeg meg helt uforstående til...

Ang. vinanmeldelser så henger jeg meg på... og vil i allefall lese deres. Jeg har det mer litt sånn at enten så liker jeg vina - eller så liker jeg den ikke. Den jeg ikke liker drikker jeg ikke mer av. Den jeg liker drikker jeg opp og husker ikke hva den heter og aner ikke hvorfor jeg liker den (og drikker så opp den jeg ikke liker) og ender på polet nok en gang og skal ha en rødvin som er god...

Gleder meg ellers til at alle drager er samlet, i allefall noen dager i uka, på jobb til neste år.



Legger ved bilde av egentrening...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar