mandag 1. juni 2009

Drageinnlegg!

Vel, da prøver jeg mitt første drageinnlegg av skriftlig art. Aner ikke om det funker, men det vil jo vise seg ganske snart.

Først en takk til Anneli som hadde ideen om en Drageblogg! Supert! Spesielt for meg som ikke henger på jobben hver dag, men som nyter dagene som hjemmeværende husmor er det jo perfekt å ha en Drageblogg hvor jeg kan gå inne og oppdatere meg på siste dagers hendelser i Dragegjengen. Utmerket at det også kan legges inn bilder, slik at jeg ikke bare kan lese, men også faktisk se hva som skjer og ikke minst hvordan ting skjer. Har også notert meg at det er lagt inn video, og det var jo veldig avansert og flott. Nå har jeg av alle ting sett på hundetrening fra Svinndal. Interessant!!! (??) :D

Neste skritt nå må jo være en oppfordring til samtlige Dragemedlemmer om å benytte bloggen flittig. Det trengs jevnlige oppdateringer både med bilder, video og ikke minst siste nytt om hva som rører seg. Gjerne også noen litt provoserende innlegg som vi andre kan kaste oss over å besvare. Jeg har tatt vare på et vedlegg til Dagbladet med en helt skrekkelig skolemobbehistorie. Den må helt klart bli tema på neste Dragemøte...

Vel, da skal jeg straks avslutte her og prøve å gjøre dette offentlig :D
Forresten.. så at det var lagt ut oppskrifter her. Det er en god ide. Jeg foreslår også at gode viner kommer med her med bilde, omtale pris og hvorfor du anbefaler den.

Fortsatt god kveld, jenter!!
Jeg ser frem til neste innlegg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar