onsdag 2. desember 2009

Lines meny uke 49 - redigert

Da er vi allerede midt ut i uke 49 og på høy tid å få ut ukens meny. Har ikke helt oversikten, men jeg tar en sjans.

Mandag: Fiskekaker med råkostsalat, kokte poteter og smeltet smør.

Tirsdag: Taco

Onsdag: Risengrynsgrøt til mannen og tomatsuppe med egg og makaroni til meg. Fiona spiste begge deler :D

Torsdag: Kommer tilbake til den når jeg har tittet ned i fryseren! Redigert: Her ble det karbonader og egg på mannen og Aud Helen og jeg dro til Ski og spiste kinamat.

Fredag: Julebord i Skiptvet med herlig julemiddag, mens mannen og Fiona satser på Grandis hjemme. Redigert: Her ble det ikke grandis, men en bedre biffmiddag med stekte potetbåter, bernaise og salat.

Lørdag: Mannen skal på julebord. Da tenker jeg nok at det blir noe jeg liker uten at jeg vet det nøyaktig på stående fot hva det blir. Redigert: Her ble det hjemmelagde vårruller og rekesnacks på Fiona og meg.

Søndag: Thai av en eller annen art. Redigert: Nærmere bestemt: Pad Thai.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar