fredag 10. juli 2009

Bla bla bla

Legger merke til statutter og gode hensikter osv. Jeg skal altså ha grillkveld i november forstår jeg? Skoleåret går jo så fort, så vi kan kanskje kalle november rundt skolestart? Har grilla lille julaften et år jeg, så det går finfint!


Siden vi elsker jobben vår sånn, prater vi jo gjerne om den. Blir godt for deg å komme tilbake vettu, Line, så kan du ta del i praten ;-)


Tror ikke min søster, legen, deltar i settinger der kostymer, sang og ymse tema er spesielt utbredt i alle fall. "Lærere", sier ho med et litt foraktelig fnys i stemmen. Jeg er som kjent ikke spes tilhenger av kostymefester, men finner vel et Sabeltannkostyme i ungenes utkledningstøy antar jeg...?


I morra skal minidragen og jeg på båttur med foreldrene mine. Dersom regnet fortsetter og den nye trenden med å våkne klokka seks likeså, blir vi nok ikke så gamle i den 29 fots båten...! I dag var vi på Obs klokka 8.15!


Hvor tar vi forresten nytt dragebilde? Neste møte? Skal det være noe spesielt antrekk eller matchende farger? Sånn at vi står i stil til logoen, powerpointen eller etwas?


Som sagt bla bla bla...

1 kommentar:

  1. Du klarer deg bra, F!
    Det er jo nettopp dette med "smalltalk" som er hele greia her inne på bloggen. La de små hverdagstingen komme til meg og blir store.... Det er jo de små anektdotene fra dagliglivet som gjør at vi kan fryde oss over, føle med, bli forskrekket over, eller føle for å sende et lite stikk til, og at vi gleder oss til å følge bloggen videre.

    Sabeltann kan alltids fungere i ymse settinger. Tror ikke du skal bekymre deg om det. Ellers er jo alltid et laken og spøkelse et alternativ.

    Og når det gjelder temakvelder, så kan jeg alltids gå med på at grillkvelden kom litt uheldig ut sånn når det gjaldt de oppsatte datoene. På en annen side kom også vi på historien om grilling lille julaften, så dermed lot vi den stå med god samvittiget. Vi blir gjerne med på eksotisk vintergrilling i november desember.

    Obs klokka 08 og minidrager som våkner 06. Nei, det er ikke noe for oss. Her våknet minidragen klokka 0915 i dag og det var fordi hun ble vekket av snekkeren. Må også si at jeg trives bedre på Obs sånn i halv ti tiden på kvelden. Da er heller ikke køen påtrengende.
    Uansett: God båttur!! Krysser fingre for trivelig vær.

    Og helt til slutt...
    Er jo nettopp det at jeg skal tilbake til jobb som er så skremmende i forhold til skoleprat. Nå har jeg prøvd å holde igjen med det jeg har, men plutselig er jeg tilbake også og i full gang med skoleprat. Jeg skal prøve av alle krefter å holde meg til 50%....

    SvarSlett