onsdag 8. juli 2009

Hjeeeelp - nå blir JEG stressa!

Jeg har nemlig vært noen dager uten nett!!!!!!! Jeg har vært fortvilet og lei meg, forvirret og tiltaksløs, ringt tele2 og skreket og grått og dermed fått tilsendt nytt modem. For så å oppdage at denne endeløse ørkenvandring skyldes at jeg satt i kontaktene feil etter tordenvær...

Men hva skjer her? Jo på mandag blir det mellom kl. 21.57 og 23.00 lagt inn ikke mindre enn fem innlegg. Som krever deltagelse og svar.

Men - jeg melder meg på alt. Temakvelder er godtatt, synes det var litt pussig at det ikke sto noe om mat og kulinarisk og gourmet og sånt på min kveld, men det skyldes vel bare en forglemmelse. Jeg har skrevet inn datoene i boka mi (med blyant) - og alle passer!
Dere glemte to poser potetgull som obligatorisk innhold på alle møter!
Er ellers helt klar for nytt bilde, t-skjorte og videre utvikling av bingoplaner. Klart det ble veldig vanskelig å holde fokus når nabohytta ble fyllt opp av nakne gutter, som attpåtil hadde snus å by på:)
Flott jobba damer!

Til slutt -
Gratulerer til Aad som har bursdag i dag!

"Ja må hon leva ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år!!!"

Bilde fra hvordan en temakveld hos meg kan se ut:
Og et annet bilde jeg synes jeg er heldig på:

1 kommentar:

  1. Takker for veldig koselig bursdagshilsen her på bloggen:)

    Det er godt noen holder seg oppdatert her. Vi brukte litt tid på og jobbe med møtedager, regler og forslag til videreutvikling av klubben. Som du skrev krever det deltakelse av dere andre, men det vet vi jo dere er flinke til.

    God tur med campingvogna forresten:)

    Klem

    SvarSlett